× Welkom op het Kunena forum!

Vertel onze leden wie u bent, waar u van houdt en waarom u lid geworden bent van deze site. We heten alle nieuwe leden van harte welkom en hopen u regelmatig weer te zien!

Voor of tegen

  • rob
  • Topic Author
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
More
8 years 1 day ago #50 by rob
Voor of tegen was created by rob
Mij wordt vaak gevraagd of ik voor of tegen het houden van reptielen ben...
Ik ben uiteraard tegen....de mensen die dieren kopen zonder te weten waar ze aan beginnen!
DAT zijn namelijk de mensen die op een later tijdstip moeilijk gaan doen met (soms) slappe smoesjes en dan schrikken van het feit dat er een bijdrage in de kosten voor de opvang wordt gevraagd!
Ik ben voorstander van mensen die weloverwogen het besluit nemen om reptielen te houden en hiervoor bereid zijn veel voorwerk te doen, over de toekomst na te denken en ook nog eens het welzijn van hun dieren serieus opvatten!
Iemand die van de door hem/haar gekozen houdt, weet dat dieren geld kosten en zullen dus bereid zijn om geld uit te geven voor hun dieren zodat ze een goed en vol leven hebben, of tenminste de beste kans daarop!
Persoonlijk heb ik geen "eigen" reptielen, maar dat is vanwege tijdgebrek en overschot aan reptielen in de opvang en alles daar omheen. Maar een leven zonder reptielen zou ik mij niet voor kunnen stellen!!!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

  • rctromp
  • Visitor
  • Visitor
7 years 11 months ago #53 by rctromp
Replied by rctromp on topic Voor of tegen
ben het met je eens rob

deze is er ook tegen

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

  • rob
  • Topic Author
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
More
7 years 11 months ago #54 by rob
Replied by rob on topic Voor of tegen
Mensen die weloverwogen een reptiel bezitten en het dier dus goed verzorgen, zijn natuurlijk uitgezonderd. Gelukkig komen er steeds meer serieuze liefhebbers!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.242 seconds